وفاداری در معامله به دنبال یک ساختار انگیزشی میباشد؛ بر اساس گزارشات سال ۲۰۱۷ بیش از نیمی از فعالیتهای وفاداری مشتری در بازار آمریکا غیرفعال می باشند؛ این گزارش ۳۰ درصد از بازار را موردبررسی قرار داده است. نتیجهی آن اینگونه شد که برنامهی وفاداری مشتری در آمریکا تقریباً از دست رفته است.
سؤال اینجاست که آیا استفاده از ارزهای دیجیتال میتواند منجر به تحقق وفاداری مشتری به بازار گردد؟ ارزهای دیجیتال به مشتری چیزی را میدهد که آنها میخواهند؛ ارزهای دیجیتال واحدهای پولی بدون مشکلات امنیتی و تدارکاتی می باشد.
به عنوان مثال در شهر زوریخ کشور سوئیس کافیشاپی وجود دارد که برای بهدست آوردن وفاداری مشتری از روش عرضهی توکن اختصاصی خود استفاده نموده است، این توکنها از طریق کدی که روی درب بطریهای نوشیدنی هستند بهدست میآیند، جالب است که این توکن هم در صرافیها قابلیت تبدیل را دارد و هم پشتوانهی نوشیدنیهای این کافیشاپ را دارا می باشد.
وفاداری ,مشتری ,دیجیتال ,ارزهای ,بازار ,بهدست ,وفاداری مشتری ,ارزهای دیجیتال ,می باشد ,مشتری در ,بهدست آوردن
درباره این سایت